Proces přípravy a zavádění nových výrobků firmy L´Oréal na zahraniční trhy (na příkladu vybrané značky)

Název práce: Proces prípravy a uvádzanie nových výrobkov firmy L'Oréal na zahraničné trhy (na príklade vybranej značky)
Autor(ka) práce: Kočerginová, Tatiana
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Zamykalová, Miroslava
Oponenti práce: Kolomijcová, Bianka
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Diplomová práca popisuje a analyzuje proces uvedenia prípravkov značky Matrix Total Results na český, slovenský a maďarský trh. Teoretická časť rozoberá životný cyklus výrobku, marketingový výskum a marketingový mix. V analytickej časti je konkrétny opis navrhnutej marketingovej stratégie a procesu uvedenia prípravkov. Záverom je vlastná analýza stratégie a naplnenia cieľov.
Klíčová slova: marketingová stratégia; marketingový výskum; uvedenie
Název práce: Proces přípravy a zavádění nových výrobků firmy L´Oréal na zahraniční trhy (na příkladu vybrané značky)
Autor(ka) práce: Kočerginová, Tatiana
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Zamykalová, Miroslava
Oponenti práce: Kolomijcová, Bianka
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Diplomová práce popisuje a analyzuje proces zavádění přípravků značky Matrix Total Results na český, slovenský a maďarský trh. Teoretická část rozebírá životní cyklus výrobku, marketingový výzkum a marketingový mix. V analytické části je konkrétní opis navržené strategie a procesu zavádění přípravků. Závěrem je vlastní analýza strategie a naplnění cílů.
Klíčová slova: marketingová strategie; marketingový výzkum; zavádění
Název práce: Process of preparation and launch of new products of L´Oréal on foreign markets (case study of specific brand)
Autor(ka) práce: Kočerginová, Tatiana
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Zamykalová, Miroslava
Oponenti práce: Kolomijcová, Bianka
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Master thesis describes and analyzes the process of launching new producs of Matrx Total Results brand on czech, slovak and hungarian market. Theoretical part describes product life cycle, marketing research and marketing mix. Analytical part describes in detail prepared marketing strategy and launch process. In conclusion is an own analysis of strategy and goals fulfillment.
Klíčová slova: launch; marketing research; marketing strategy

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 20. 9. 2011
Datum podání práce: 30. 4. 2012
Datum obhajoby: 10. 9. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/32783/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: