Sociální sítě v marketingové komunikaci firmy Styllned

Název práce: Sociálne siete v komunikačnej stratégii firmy Styllmed
Autor(ka) práce: Nováková, Ivana
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Lhotáková, Markéta
Oponenti práce: Havlová, Květa
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Táto diplomová práca pojednáva o využití sociálnych sietí v komunikačnej stratégii firmy. Predstavuje najznámejšie a najpoužívanejšie sociálne siete v Česku a na Slovensku. Rovnako tak uvádza základné charakteristiky jednotlivých typov užívetľov. Následne tieto informácie aplikuje na navrhnutie/upravenie komunikačnej stratégie konkrétnej firmy.
Klíčová slova: typizácia užívateľov ; komunikačná stratégia; sociálne média; sociálne siete
Název práce: Sociální sítě v marketingové komunikaci firmy Styllned
Autor(ka) práce: Nováková, Ivana
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Lhotáková, Markéta
Oponenti práce: Havlová, Květa
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Tato diplomová práce pojednává o využití sociálních sítí v komunikační strategii firmy. Představuje nejznámější a nejpoužívanější sociální sítě v Česku a na Slovensku. Zároveň uvádí základní charakteristiky jednotlivých typů uživatelů. Následně tyto informace aplikuje při navrhnutí/zlepšení komunikační strategie konkrétní firmy.
Klíčová slova: sociální media; typizace uživatelů; komunikační strategie; sociální sítě
Název práce: Social media in communication strategy of company Styllmed
Autor(ka) práce: Nováková, Ivana
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Lhotáková, Markéta
Oponenti práce: Havlová, Květa
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
This diploma thesis deals with usage of social networks in company communication strategy. It introduces the most popular and most used social networks in Czech and Slovak republic. It also characterizes the types of social networks users. In the end these informations are being used for proposing/making better of the communication strategy of actual company.
Klíčová slova: communication strategy; characteristics of the types of social media users; social media; social networks

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 7. 6. 2011
Datum podání práce: 20. 12. 2011
Datum obhajoby: 10. 9. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/32277/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: