Prodejní proces ŠKODA originálních dílů se zaměřením na důležitost korektních dat pro určení jeho potenciálu

Název práce: Prodejní proces ŠKODA originálních dílů se zaměřením na důležitost korektních dat pro určení jeho potenciálu
Autor(ka) práce: Srbecký, Michal
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Voráček, Jan
Oponenti práce: Bezstarostová, Dagmar
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem diplomové práce je představit prodej originálních dílů společnosti ŠKODA Auto a potvrdit hypotézu, že v současné době jsou data o počtech vozidel značky Škoda na tuzemských silnicích získávána nesprávným způsobem vedoucím k neobjektivním marketingovým analýzám, které slouží jako podklady pro rozhodování. Při potvrzení této hypotézy je požadován návrh nového systému zjišťování těchto dat, který bude schopný provozu v dlouhodobém horizontu. V práci bude nutné specifikovat zdroje dat, jejich plausibilitu, stanovit využitelné informace jako například počty, stáří, modely, motorizace, segmentace a podobně. Ze zjištěných dat bude mým úkolem provést tržní analýzy potenciálu prodeje originálních dílů. Na data získaná novým způsobem je kladen požadavek na jejich vhodné využití pro prodejní účely a práci se zákazníkem.
Klíčová slova: vozový park; Originální díly; marketingový výzkum; automobilový průmysl
Název práce: The sales process of Skoda Genuine parts with focus on importance of correct data for determining its potential
Autor(ka) práce: Srbecký, Michal
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Voráček, Jan
Oponenti práce: Bezstarostová, Dagmar
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this thesis is to introduce sales of SKODA Genuine Parts and to confirm the hypothesis that current data referring to amount of Skoda vehicles being used within the Czech Republic are gathered upon wrong methodology, which leads to unobjective marketing analysis which serves as a basis for decision-making. In case the hypothesis is confirmed, a new proposal of data collecting system is required, which will be feasible in long term. It will be necessary to specify the data sources, its plausibility, provide useful information such as the number of cars, age, models, engines, segmentation and so on. Afterwards, the author analyses the market potential for sales of Genuine Parts using the collected data. The data obtained by the new system is required to be used both for sales purposes and for dealing with customers.
Klíčová slova: Genuine Parts; carpark; marketing research; Automotive industry

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu informací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 20. 5. 2011
Datum podání práce: 3. 9. 2012
Datum obhajoby: 10. 9. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/32122/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: