Sponzoring v malých sportovních organizacích

Název práce: Sponzoring v malých sportovních organizacích
Autor(ka) práce: Sikora, Miroslav
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Král, Pavel
Oponenti práce: Tripes, Stanislav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá sponzoringem v malých sportovních organizacích. Teoretická část práce vymezuje pojem sponzoring, sportovní sponzoring a také definuje pojem malé sportovní organizace a jejich význam ve sportu. Výzkum je proveden smíšenou metodou: první část je kvalitativní a data byla získána prostřednictvím rozhovorů v devíti sportovních organizacích. Druhá část je kvantitativní dotazníkové šetření mezi činovníky a členy sportovních klubů a také fanoušky (tedy cílovou skupinou reklamy). Výsledky odhalují míru a způsoby využití sponzoringu v malých sportovních organizacích a také vymezují jeho význam pro tyto organizace i pro samotné sponzory. Práce také přináší praktické rady pro malé sportovní organizace využitelné při shánění a jednání s potenciálními sponzory.
Klíčová slova: financování klubů; malá sportovní organizace; sportovní sponzoring
Název práce: Sponsoring of small Sports Organizations
Autor(ka) práce: Sikora, Miroslav
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Král, Pavel
Oponenti práce: Tripes, Stanislav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis deals with the sponsorship in small sports organizations. The theoretical part of thesis specifies the term sponsorship, sports sponsorship and also defines the concept of a small sports organizations and their importance in sport. In the practical part, we used a mixed method approach. The first phase was qualitative survey and we conducted semi-structured interviews in 9 sports organizations. The second part is a quantitative survey among officials and members of sports clubs and fans (the target group of advert). The results reveal the level of sponsorship within the small sports organizations and define its importance for these organizations and the sponsors itself. The work provides useful advice for sports organizations in acquisition of new sponsors.
Klíčová slova: club funding; small sports organizations; sport sponsorship

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 9. 3. 2011
Datum podání práce: 30. 4. 2012
Datum obhajoby: 4. 9. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/31137/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: