Využití Facebooku a Google AdWords pro budování značky

Název práce: Využití Facebooku a Google AdWords pro budování značky
Autor(ka) práce: Veselský, Štěpán
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Molnár, Zdeněk
Oponenti práce: Otevřel, Lukáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato diplomová práce se zabývá marketingem na internetu. Jejím hlavním cílem je navržení a provedení internetové marketingové kampaně zaměřené na využití sociální sítě Facebook a nástroje Google AdWords k budování povědomí o malém či středním podniku a následné provedení analýzy jejich výsledků. Přínos tak bude jednoznačný pro marketéry v malých a středních podnicích, řešící podobnou situaci a mající snahu využít potenciálu moderních on-line marketingových nástrojů a kanálů komunikace ke zvýšení povědomí o značce. Práce je rozdělena na část teoretickou, ve které jsou analyzovány předpoklady využití internetového marketingu. Následuje část praktická, která analyzované skutečnosti přivádí do skutečného prostředí společnosti Saloon Exclusive. Závěr shrnuje přínosy zvoleného řešení a nabízí možnosti dalšího postupu.
Klíčová slova: sociální sítě; facebook; online marketing; SEM; analytics; adsense; google adwords
Název práce: Usage of Facebook and Google AdWords for Brand Building
Autor(ka) práce: Veselský, Štěpán
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Molnár, Zdeněk
Oponenti práce: Otevřel, Lukáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This Diploma Thesis' main subject is Internet marketing. Its main objective is suggesting and realizing an online marketing campaign focused on using Facebook and Google AdWords in order to building brand awareness of a small business. This effort is followed by an analysis of its results. The contribution should be apparent to all the marketers of other small businesses, who find themselves in similar situation and try to solve it by using modern online marketing tools and channels. The thesis is divided into two main sections. The first covers necessary theoretical bases of online marketing, the next one puts the theoretical knowledge into practice of a real small company, Saloon Exclusive. The ending summarizes the outcomes for the company and suggests some next steps.
Klíčová slova: social networks; SEM; adsense; google adwords; facebook; online marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Aplikovaná informatika/Informační systémy a technologie
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta informatiky a statistiky
Katedra: Katedra informačních technologií

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 18. 1. 2012
Datum podání práce: 30. 5. 2012
Datum obhajoby: 28. 8. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/35519/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: