Social CRM a nové přítupy k marketingu na internetu

Název práce: Social CRM a nové přítupy k marketingu na internetu
Autor(ka) práce: Harášek, Luboš
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Basl, Josef
Oponenti práce: Kroupa, Lukáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této diplomové práce je analýza způsobů, kterými se firmy, podnikatelé či osobnosti mohou marketingově prezentovat na internetu, zejména v souvislosti s rozšiřováním sociálních sítí a s růstem významu internetu jako komunikačního prostředku. Společně s možnostmi nových marketingových prostředků se zaměřím také na jejich vliv na spotřebitele a uživatele internetu. Cílů diplomové práce bude dosaženo na základě studia internetových zdrojů, odborných časopisů a knih a dále průzkumem mezi uživateli internetu. Tento průzkum bude realizován pomocí internetového dotazníku. Diplomová práce je rozdělena do pěti částí. V prvních dvou je popsáno prostředí současného internetu, jako jsou sociální sítě, technologie, Social CRM a definice Web 2.0. Třetí část se zabývá technologickými možnostmi propojení sociálních sítí s externími aplikacemi. Čtvrtá, praktická část diplomové práce, je zaměřena na výzkum mezi uživateli internetu a jejich názor a chování na internetu v souvislosti s marketingem a pátá obsahuje zamyšlení nad budoucím vývojem a využitím marketingu na internetu. Přínos této práce vidím jak v získání nových poznatků pro potenciální inzerenty na internetu, kdy se mohou na základě mých výsledků rozhodnout a inspirovat některými současnými i budoucími řešeními inzerce, ale také pro již stávající poskytovatele reklamního prostoru na internetu a inzerenty, kteří dostanou informaci o tom, jak různé způsoby jejich propagace ovlivňují konzumenty.
Klíčová slova: Social CRM; reklama; marketing; web 2.0; sociální sítě
Název práce: Social CRM and new approaches to marketing on the internet
Autor(ka) práce: Harášek, Luboš
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Basl, Josef
Oponenti práce: Kroupa, Lukáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The goal of this thesis is to analyse ways companies, entrepreneurs or individuals can present themselves in terms of marketing on the internet especially with regards to the spread of social networks and growing significance of internet as a means of communication. Along with the possibilities of new marketing instruments, I focus on their influence on consumers and internet users. Goals of the thesis will be achieved by means of studying internet sources, specialized magazines and books, and by research among internet users. The research will be done by means of an internet questionnaire. The thesis is divided into five parts. The first two parts describe the environment of contemporary internet such as social networks, technologies, social CRM, and a definition of Web 2.0. Third part addresses technological possibilities of linking social networks to external applications. The fourth, practical part of the thesis is focused on the research among internet users and their opinion and behaviour on the internet with regards to marketing and the fifth part brings a thought on future development and use of marketing on the internet. I can see a contribution of this thesis in bringing new knowledge to potential advertisers on the internet so that they can -- based on my findings - decide and get inspiration in some of the contemporary or future advertising solutions and also for current advertising space providers and advertisers who get information on how different ways of promotion influence the consumers.
Klíčová slova: advertising; marketing; web 2.0; social networks; Social CRM

Informace o studiu

Studijní program / obor: Aplikovaná informatika/Informační systémy a technologie
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta informatiky a statistiky
Katedra: Katedra informačních technologií

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 10. 11. 2011
Datum podání práce: 15. 5. 2012
Datum obhajoby: 28. 8. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/34490/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: