Web-marketing mix 4S v malé organizaci

Název práce: Web-marketing mix 4S v malé organizaci
Autor(ka) práce: Uhlíř, Petr
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Gála, Libor
Oponenti práce: Šebesta, Michal
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem práce je zhodnotit, zda aplikací modelu marketingové propagace v prostředí Internetu založené na koncepci web-marketing mixu 4S v malé organizaci, orientované na prodej profesionálních strojů a zařízení pro truhlárny, kovovýrobu a klempířské dílny lze dosáhnout synergického efektu a formulovaných klíčových ukazatelů výkonu. Aby bylo dosaženo tohoto cíle, je nezbytné na základě odborné literatury a publikací identifikovat a popsat technologie, nástroje, postupy a procesy, které jsou typické pro internetový marketing v segmentu malých a středních firem, jakožto konceptu internetové propagace. Důležitou součástí je také rozbor web-marketing mixu 4S, který jako jedna z možných variant marketingových mixů poslouží jako základna procesního modelu internetové propagace.
Klíčová slova: Procesní model; Webová analytika; SEO; On-line reklama; Efektivní web; Web-marketing mix 4S; Internetový marketing
Název práce: The 4S Web-marketing mix in a small company
Autor(ka) práce: Uhlíř, Petr
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Gála, Libor
Oponenti práce: Šebesta, Michal
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The goal of this thesis is to evaluate whether application of the model of marketing promotion in the Internet based on the concept of web-marketing mix 4S in a small organization, sales-oriented professional machines and equipment for carpentry, plumbing and metal fabrication shop can achieve synergy and formulated key performance indicators. To achieve this goal is necessary to identify and describe technologies, tools, procedures and processes based on literature and publications that are typical for internet marketing in a small and medium-sized companies, as the concept of internet promotion. The important part is to analyze the web-marketing mix 4S, which is a one of the possible variants of marketing mix. The 4S will serve as a base process model website promotion.
Klíčová slova: Web analytics; On-line advertisement; SEO; Effective web; 4S Web-marketing mix; Internet marketing; Process model

Informace o studiu

Studijní program / obor: Aplikovaná informatika/Informační systémy a technologie
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta informatiky a statistiky
Katedra: Katedra informačních technologií

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 23. 6. 2011
Datum podání práce: 27. 6. 2012
Datum obhajoby: 28. 8. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/32461/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: