Marketing Galerie Středočeského kraje v Kutné Hoře a její návštěvníci

Název práce: Marketing Galerie Středočeského kraje v Kutné Hoře a její návštěvníci
Autor(ka) práce: Lašová, Martina
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Černá, Jitka
Oponenti práce: Štědroň, Bohumír
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato diplomová práce "Marketing Galerie Středočeského kraje v Kutné Hoře a její návštěvníci" se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části jsou objasněny pojmy jako je arts marketing, marketingový mix, marketingové plánování, situační analýzy, marketingový výzkum, návštěvníci kulturních institucí a cílený marketing. V praktické části jsou tyto pojmy aplikovány na Galerii Středočeského kraje. Cílem této práce je vytvoření komplexní situační analýzy marketingu Galerie Středočeského kraje,segmentace návštěvníků a z toho zacílení na vybraný segment návštěvníků. K segmentaci návštěvníků slouží výsledky dotazníkového výzkumu návštěvníků galerie. Mezi použité metody v této práci patří deskripce, komparace a matematicko-statistické metody.
Klíčová slova: Arts marketing; cílený marketing; návštěvníci galerie; situační analýza
Název práce: Marketing of the Gallery of the Central Bohemian Region in Kutná Hora and gallery visitors
Autor(ka) práce: Lašová, Martina
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Černá, Jitka
Oponenti práce: Štědroň, Bohumír
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This master thesis "Marketing of the Gallery of the Central Bohemian Region in Kutná Hora and gallery visitors" consists of two major parts -- practical and theoretical. In the theoretical part there are explained terms such as arts marketing, marketing mix, marketing planning, situational analysis, marketing research, visitors of cultural institutions and targeted marketing. These terms are applied on the Gallery of the Central Bohemia. The main goal for this thesis is to produce complex situational analysis of marketing of the Gallery of the Central Bohemian Region, segmentation of the visitors and from these parts target on chosen segment of visitors.
Klíčová slova: targeted marketing; gallery visitors; Arts marketing; situational analysis

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Arts Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 5. 12. 2011
Datum podání práce: 6. 6. 2012
Datum obhajoby: 12. 9. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/34937/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: