Analýza způsobu trávení volného času českým spotřebitelem

Název práce: Analýza způsobu trávení volného času českým spotřebitelem
Autor(ka) práce: Jansa, Hynek
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Chytková, Zuzana
Oponenti práce: Černá, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem práce je segmentace spotřebitelů na trhu každodenních a víkendových volnočasových aktivit, čili odkrytí důležitých spotřebitelských skupin, popsání odlišností v chování a vlastnostech jejich příslušníků. V práci jsou užity poznatky společenských věd sociologie a ekonomie. Popsána je souvislost životního stylu a spotřebního chování. Dále je zdůrazněna nezbytnost segmentace jako součásti marketingových aktivit vedoucích k úspěšnému podnikání. Data pocházejí z výzkumu zaměřeného na spotřebitele a mediální chování a jejich vztah k životnímu stylu obyvatel. Analýzy byly provedeny při použití statisticko-analytických metod, a to faktorové analýzy a shlukové analýzy.
Klíčová slova: Shluková analýza; Segmentace; Faktorová analýza
Název práce: Czech consumer leisure analysis
Autor(ka) práce: Jansa, Hynek
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Chytková, Zuzana
Oponenti práce: Černá, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of the thesis is to make segmentation of leisure activities market, to uncover important customer segments and describe the differences in their behavior and feature. Is used the knowledge of social sciences, particularly economics and sociology, with the help of which is described relationship of lifestyle and consumer behavior. The data come from research focused on consumer and media behavior and its relation to population lifestyle. Data were subjected to factor and cluster analysis.
Klíčová slova: Segmentation; Factor analysis; Cluster analysis

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 20. 10. 2011
Datum podání práce: 28. 8. 2012
Datum obhajoby: 12. 9. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/33791/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: