Customer satisfaction strategy in automotive industry - example of Škoda Auto

Název práce: Customer satisfaction strategy in automotive industry - example of Škoda Auto
Autor(ka) práce: Jůzl, František
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Machková, Hana
Oponenti práce: Malý, Josef
Jazyk práce: English
Abstrakt:
The first objective of this thesis is to define the most significant benefits of a customer satisfaction strategy for a company. Especially, the effects on customer base, retention, loyalty, and last but not least on financials are discussed. Furthermore, three techniques of customer satisfaction measurement are critically assessed. Those are complaint management, customer satisfaction surveys, and mystery shopping. Secondly, a comprehensive customer satisfaction strategy for ŠKODA AUTO is defined based on theoretical knowledge regarding customer satisfaction and the specifics of automotive industry. The strategy comprises of four particular parts: generic approach, sales, after sales, and product.
Klíčová slova: ŠKODA AUTO; Automotive Industry; Customer Satisfaction
Název práce: Customer satisfaction strategy in automotive industry - example of Škoda Auto
Autor(ka) práce: Jůzl, František
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Machková, Hana
Oponenti práce: Malý, Josef
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Hlavní cíl této diplomové práce bylo definovat hlavní přínosy strategie zvyšující spokojenost zákazníka. Především efekty na zákaznickou základnu, retenci zákazníků, loajalitu a v neposlední řadě na finanční ukazatele byly diskutovány. Dále tři techniky měření spokojenosti zákazníka jsou důkladně zhodnoceny. Jedná se o complaint management,průzkum spokojenosti zákazníka a mystery shopping. Druhý cíl této práce přestavuje navržení komplexní strategie pro ŠKODA AUTO, která povede ke zvýšení spokojenosti zákazníka. Navržená strategie má čtyři dílčí části, a to: obecná strategie, produkt, prodej a poprodejní.
Klíčová slova: Automotive Industry; ŠKODA AUTO; Customer Satisfaction

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/International Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 24. 1. 2012
Datum podání práce: 30. 4. 2012
Datum obhajoby: 13. 9. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/35615/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: