Využití potenciálu sociálních sítí pro prodej produktů a služeb

Název práce: Využitie potenciálu sociálnych sieti pre predaj produktov a služieb
Autor(ka) práce: Biath, Roman
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Barton, Monika
Oponenti práce: Kučera, Dušan
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Práca sa zaoberá problematikou sociálnych médií, konkrétne sociálnych sieti a využitia ich potenciálu v Českej republike. Cieľom práce je dokázať, že sociálna sieť je ideálnym miesto pre budovanie vzťahu so zákazníkom a menej vhodná pre predaj produktov. Hlavným prínosom práce je určenie tej sociálnej siete, ktorá má pre budovanie vzťahu najväčší potenciál a zistenie či by predaj produktov a služieb priamo zo sociálnej siete mal význam. Teoretická časť práce zahŕňa všetky potrebné definície a poznatky, ktoré čitateľ pre naštudovanie princípu fungovania sociálnych médií potrebuje. V analytickej časti práca porovnáva vybrané sociálne siete v Českej republike a prostredníctvom kvantitatívneho výskumu analyzuje vhodnosť použitia sociálnej siete Facebook ako buď ako komunikačného alebo predajného kanálu. V návrhovej časti sa práca snaží načrtnúť možné zlepšenia v komunikácii na sociálnych sieťach.
Klíčová slova: Značka; Predaj; Reklama; Internetový marketing; Sociálne siete; Sociálne média
Název práce: Využití potenciálu sociálních sítí pro prodej produktů a služeb
Autor(ka) práce: Biath, Roman
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Barton, Monika
Oponenti práce: Kučera, Dušan
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Práce se zabývá problematikou sociálních médii, konkrétně sociálními sítěmi a využitím jejich potenciálu na českém trhu. Cílem práce je dokázat, že sociální sítě jsou ideální místo pro budování vztahu se zákazníkem, ale méně vhodné pro přímý prodej produktů. Hlavním přínosem práce je určení sociální sítě, která má pro budování vztahu největší potenciál a zhodnocení, zda by měl prodej produktů a služeb přímo z této sociální sítě význam. Teoretická část obsahuje všechny potřebné definice a poznatky, které jsou pro pochopení principu fungování sociálních sítí potřebné. V analytické části práce porovnává vybrané sociální sítě v České republice a pomocí kvantitativního výzkumu analyzuje vhodnost použití sociální sítě Facebook jako komunikačního nebo prodejního kanálu. Závěrečná doporučení obsahují návrhy možného zlepšení komunikace na sociálních sítích, aby bylo dosaženo vytyčených cílů.
Klíčová slova: Značka; Prodej; Reklama ; Internetový marketing; Sociální sítě; Sociální média
Název práce: The use of social networks potential in promotion products and services
Autor(ka) práce: Biath, Roman
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Barton, Monika
Oponenti práce: Kučera, Dušan
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
This thesis deals with the topic of social media, more specifically social network websites and their potential use for marketing purposes at the Czech market. The aim of this thesis is to prove that social network sites are an ideal place to build a relationship with customers, however, they are less suitable for selling products. The main contribution of this work is in assessing the social network site with the greatest potential for building relationships (Facebook) and further in deciding whether its potential for selling products and services directly from the site might have any significance for companies. The theoretical section includes comprehensive definitions and insights necessary for better understanding of the principles of social media environment. The analytical section compares selected social network sites and by using quantitative research methods analyzes the appropriateness of one of them -- Facebook - as sales or communication channel. In the last section I will be trying to suggest an improvement in social network communication.
Klíčová slova: Brand; Social media; Promotion; Advertising; Internet marketing; Social network websites

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 2. 2. 2012
Datum podání práce: 20. 8. 2012
Datum obhajoby: 13. 9. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/35332/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: