Analýza a návrh změn marketingové strategie společnosti podnikající na Internetu

Název práce: Analýza a návrh změn marketingové strategie společnosti podnikající na Internetu
Autor(ka) práce: Seidlová, Nela
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Stříteský, Václav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této diplomové práce bylo provedení analýzy marketingové strategie společnosti podnikající na Internetu, její zhodnocení a uvedení návrhů a doporučení. V teoretické části práce bylo obecně vymezeno podnikání na Internetu. Dalším bodem teoretické části byl výčet specifik Internetového marketingu. Praktická část práce obsahuje vymezení podnikatelského prostředí vybrané společnosti, včetně analýzy trhu a situační analýzy. Následuje rozbor nástrojů marketingového a komunikačního mixu společnosti, jejich zhodnocení a syntéza poznatků. V Závěru práce jsou prezentovány návrhy a doporučení k inovaci marketingové strategie společnosti.
Klíčová slova: Inovace; Podnikání na Internetu; Marketingová Strategie; Internetový marketing
Název práce: Analysis and Proposal of changes in Marketing Strategy of Internet Company
Autor(ka) práce: Seidlová, Nela
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Stříteský, Václav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Aim of this thesis is the analysis and proposal of changes in marketing strategy of Internet Company. The theoretical part of work focuses on the specifics of doing business on the Internet. The part continues with the description of Internet marketing. The analytical part of the thesis defines the business environment of the selected company, including market analysis and situational analysis. The analysis of marketing strategy of the company follows. At the end of the work the information were synthesized and evaluated. On the basis of these synthesized information the final suggestions were recommended to innovate the company marketing strategy
Klíčová slova: Marketing Strategy; Internet Marketing; Innovation; Business Online

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 9. 5. 2011
Datum podání práce: 31. 5. 2012
Datum obhajoby: 13. 9. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/31969/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: