Návštěvníci hradu Karlštejn a národní identita

Název práce: Návštěvníci hradu Karlštejn a národní identita
Autor(ka) práce: Holubová, Renáta
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Černá, Jitka
Oponenti práce: Kubů, Jaromír
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Studie návštěvníků hradu Karlštejn si klade za cíl identifikovat sociodemografické profily českých návštěvníků hradu v rámci vedlejší sezóny, popsat zvažované alternativní způsoby trávení volného času, které jsou hradu Karlštejn konkurenční a v neposlední řadě zjistit spokojenost návštěvníků s jednotlivými oblastmi prohlídky hradu a okolí a asociace spojené s hradem Karlštejn v kontextu jeho úlohy v rámci národní identity. Data pro tuto studii byla získaná formou kvantitativního průzkumu trhu realizovaného v termínu od října 2011 do ledna 2012 na návštěvnících, kteří absolvovali prohlídku jednotlivých okruhů. Výsledky studie poslouží vedení hradu k nastavení obsahu komunikační kampaně a zlepšení poskytovaných služeb.
Klíčová slova: národní identita; návštěvníci; marketingový výzkum; Karlštejn
Název práce: Visitors of Karlštejn castle and national identity
Autor(ka) práce: Holubová, Renáta
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Černá, Jitka
Oponenti práce: Kubů, Jaromír
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The objective of Visitors of Karlštejn study is to identify socio-demographic profile of visitors of this particular Czech castle during the side-season, to describe considered alternatives to leisure time spending competing to Karlštejn castle and to find out satisfaction of visitors with individual areas of their visit of castle and surrounding. Also spontaneous association concerning Karlštejn is in our focus in terms of national identity. Data used for this study was collected by quantitative research methodology conducted during October 2011 to January 2012 among visitors after their tour route. Results of this study should help the castle management set content of communication campaign and improve provided services.
Klíčová slova: visitors; market research; Karlštejn; national identity

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Arts Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 15. 6. 2010
Datum podání práce: 20. 8. 2012
Datum obhajoby: 13. 9. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/26747/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: