Marketingová strategie

Název práce: Marketingová strategie
Autor(ka) práce: Kůs, Tomáš
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Kovář, František
Oponenti práce: Kozlová, Taťána
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Předmětem této bakalářské práce je prozkoumat současné marketingové aktivity firmy AARON předního prodejce digitálních fotoaparátů.Budu analyzovat současné marketingové nástroje a navrhnu zlepšení účinnosti a efektivnosti těchto nástrojů. Marketingový strategie je jak řídit a koordinovat úsilí v oblasti marketingu tak, aby bylo v této oblasti dosaženo stanovených cílů. Cílem většinou bývá zvýšení prodeje, obratu, tržeb, zisku či vytlačení konkurenta ,ale také budování image firmy a firemní kultury. Zaměřím se na analýzu marketingového prostředí podniku ,dále na analýzu konkurence , zhodnotím zde současný marketingový mix podniku.Výsledné poznatky shrnu do SWOT analýzy a navrhnu nové nástroje a strategie pro budoucí období.
Klíčová slova: nástroje; analýza; marketingový mix; marketingová strategie
Název práce: Marketing Strategy
Autor(ka) práce: Kůs, Tomáš
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Kovář, František
Oponenti práce: Kozlová, Taťána
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this thesis is to examine current marketing efforts of AARON - the leading seller of digital cameras. I will analyze current marketing tools and suggest improvements in efficiency and effectiveness of these tools. Marketing strategy is a method of managing and coordinating efforts in marketing field so that the goals can be reached. The aim is to increase sales, turnover, revenues, profits, drive out competition and also to build up a corporate image and corporate culture. I will analyze not only business marketing environment, but also the competition and I will evaluate the current marketing mix of the company. Resulting findings will be summarized in the SWOT analysis and new tools and strategies for the future will be proposed.
Klíčová slova: instruments; analysis; marketing mix; marketing strategy

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 2. 12. 2009
Datum podání práce: 30. 4. 2010
Datum obhajoby: 6. 9. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/23332/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: