Marketingové využití hry geocaching

Název práce: Marketingové využití hry geocaching
Autor(ka) práce: Vávrová, Katka
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou využití hry geocaching. Cílem této práce je vysvětlit, zda a za jakých podmínek je možné využít hru geocaching při marketingových aktivitách. Je zde proveden rozbor a zhodnocení již existujících projektů využívajících hru geocaching. Na základě získaných výsledků je navržen vlastní projekt.
Klíčová slova: Geocaching; marketing; projekt
Název práce: Marketing use of geocaching
Autor(ka) práce: Vávrová, Katka
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This diploma thesis deals with analysis of use of the game geocaching. The aim of this work is to explain whether and under what conditions it is possible to use geocaching in marketing activities. There is an analysis and evaluation of existing projects using geocaching. Own project is designed pursuant the obtained results.
Klíčová slova: project; marketing; Geocaching

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 9. 5. 2011
Datum podání práce: 1. 1. 2012
Datum obhajoby: 20. 9. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/31982/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: