Direct marketingová komunikace (na příkladu vybrané firmy)

Název práce: Direct marketingová komunikace (na příkladu vybrané firmy)
Autor(ka) práce: Burianová, Kateřina
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Direct marketing bude posilovat svoji pozici mezi jinými formami marketingové komunikace. Jeho prostřednictvím je možné oslovit danou cílovou skupinu rychle, osobně, účinně a s okamžitou zpětnou vazbou. V praktické části své práce jsem nastínila proces tvorby kampaní v České spořitelně a zanalyzovala tři typy kampaní na konkrétních příkladech. Hlavním doporučením je zaměřit se na identitikaci klíčových okamžiků, tzv. eventů v (finančním) životě klienta a jeho následné oslovení relevantní nabídkou.
Klíčová slova: kampaň; bankovní trh; komunikační nástroje; databázový marketing; direct marketing
Název práce: Direct marketing communication (an example of the selected company)
Autor(ka) práce: Burianová, Kateřina
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Direct marketing is going to strengthen its position among the other marketing tools. It enables to address the defined target group quickly, personally, effectively and to get immediate feedback. In the practical part of the thesis I delineated the creation process of campaign and analyzed three examples of different types of campaign. I would mainly recommend focusing on identification of key moments in client's (financial) life and contacting him with relevant offer.
Klíčová slova: database marketing; campaign; communication tools; direct marketing; banking industry

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 28. 2. 2011
Datum podání práce: 1. 9. 2011
Datum obhajoby: 20. 9. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/30846/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: