Strategie vstupu na trh

Název práce: Stratégia vstupu na trh
Autor(ka) práce: Kiseľová, Zuzana
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Turnerová, Lenka
Oponenti práce: Drozen, František
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Diplomová práca rieši náležitosti stratégie vstupu na viedenský trh. Cieľom bolo zistiť, či má česká spoločnosť pietro filipi šancu uspieť na tak saturovanom trhu a keď má, tak za akých okolností. Práca je rozdelená do piatich kapitol, kde v každej je zahrnutá aj všeobecná teória týkajúca sa vstupu na zahraničné trhy a za ňou nasleduje aplikácia týchto teoretických poznatkov priamo na prax a teda hneď je aplikovaná na konkrétny príklad. V práci prídeme s dvoma závermi a to, že pietro filipi sa vstup kvoli financiám neoplatí a skôr by sa táto spoločnosť mala zamerať na trhy východnej a strednej Európy, alebo pri neobmedzených finančných zdrojoch sa môže pietro filipi pokúsiť investovať do otvorenia a prevádzky predajne vo Viedni, hoci sme zdôraznili, že by aj toto mohol byť risk. Pre pietro filipi to znamená zvážiť svoje možnosti a rozhodnúť sa podľa vzťahu k riziku a disponibilných finančných zdrojov, či otvorí predajňu vo Viedni, alebo v niektorom zo štátov východnej a strednej Európy.
Klíčová slova: odevný priemysel; PEST analýza; SWOT analýza
Název práce: Strategie vstupu na trh
Autor(ka) práce: Kiseľová, Zuzana
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Turnerová, Lenka
Oponenti práce: Drozen, František
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Diplomová práce řeší náležitosti strategie vstupu na vídeňský trh. Cílem bylo zjistit, jestli má česká společnost pietro filipi šanci uspět na tak saturovaném trhu, a když má, tak za jakých okolností. Práce je rozdělena do pěti kapitol, kde v každé z nich je zahrnutá všeobecná teorie týkající se vstupu na zahraniční trhy a za ní následuje aplikace těchto teoretických poznatků přímo na praxi a tehdy je okamžitě aplikovaná na konkrétní příklad. V téhle práci dospějeme k dvěma závěrům. A to, že pietro filipi se vstup kvůli financím neoplatí a mělo by se například zaměřit více na trhy střední a východní Evropy, anebo při neomezených finančních zdrojích se může pietro filipi pokusit investovat do otevření a provozu prodejny ve Vídni, i když jsme zdůraznili, že by to mohl být risk. Pro pietro filipi to znamená zvážit svoje možnosti a rozhodnout se podle vztahu k riziku a disponibilních finančních zdrojů, jestli otevře prodejnu ve Vídni, anebo v některém ze státu východní a střední Evropy.
Klíčová slova: SWOT analýza; oděvný průmysl; PEST analýza
Název práce: Strategy of the market entrance
Autor(ka) práce: Kiseľová, Zuzana
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Turnerová, Lenka
Oponenti práce: Drozen, František
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The thesis deals with the elements of strategy of market entrance to Vienna. The aim was to determine whether a Czech company pietro filipi has a chance to succeed in such a saturated market and if yes, under what circumstances. The work is divided into five chapters, where the general theory is included concerning the access to foreign markets, followed by the application of theoretical knowledge directly to the practice and it is immediately applied to a concrete example. In this work we come up with two conclusions. One is that pietro filipi should not entry the market of Vienna because of the lack of financial resources and should invest in running business in countries of Eastern and Central Europe, or if it had unlimited financial resources, pietro filipi would be able to invest in opening a store in Vienna. Although we emphasize that this could be the risk anyway. pietro filipi should consider its options and make a decision if it wants to take such a risk of entering the market of Vienna or stay in a less risky environment of Eastern and Central Europe.
Klíčová slova: textile industry; PEST analysis; SWOT analysis

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 25. 10. 2011
Datum podání práce: 30. 6. 2012
Datum obhajoby: 21. 9. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/33939/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: