Příprava a vstup nového produktu České pošty na náš trh

Název práce: Příprava a vstup nového produktu České pošty na náš trh
Autor(ka) práce: Strnad, Jakub
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Rampas, Lukáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato diplomová práce má za cíl připravit návrh podoby a implementace nového produktu z oblasti balíkových služeb v prostředí České pošty a následně navrhnout jeho komunikační strategii. Východisko pro správné a efektivní navržení produktového námětu tvoří popis hlavních aspektů a principů fungování poštovního trhu v prostředí České republiky a podrobný monitoring a analýza domácí i světové konkurence na tomto trhu a zákaznická analýza. Ta tvoří společně se shrnutím základních teoretických přístupů k oboru marketing a komerční komunikace i východisko pro navržení komunikační strategie. Výsledky práce potvrdily, že nový navrhovaný produkt Předplacený balíkový obal je perspektivní službou, která může České poště pomoci v sílícím konkurenčním boji na poli expresní přepravy balíkových zásilek. Úspěch jejího zavedení bude do značné míry záviset na schopnosti České pošty efektivně informovat o novince zákazníky. Komunikační kampaň musí ovšem reflektovat odkaz předchozí kampaně "Velká balíková revoluce" a navazovat na něj.
Klíčová slova: Česká pošta; komunikace; produkt; marketing; Předplacené obaly
Název práce: Implementation of new product to the czech postal market
Autor(ka) práce: Strnad, Jakub
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Rampas, Lukáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this thesis is to propose a design and implementation of a new product in the field of parcel services in the Czech Post and propose its communication strategy. The basis for correct and efficient product design theme consists of description of the main postal market aspects and principles in the Czech Republic and detailed monitoring and analysis of domestic and global competition and customer environment. This, together with a summary of the basic theoretical approaches to the field of marketing and commercial communication forms the basis for designing a communication strategy. Results of this work confirmed that the proposed new product "Předplacené balíkové obaly" is a promising service that could help the Czech Post in the growing competitiveness in the field of express parcel delivery. Succes of its implementation will largely depend on the ability of the Czech Post effectively inform customers. Communication campaign, however, must reflex and develop the previous link of the "Great Parcel Revolution ".
Klíčová slova: communication; product; marketing; Prepaid parcels; Czech post

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 30. 6. 2010
Datum podání práce: 15. 12. 2010
Datum obhajoby: 21. 9. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/27064/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: