Věrnostní programy jako nástroj konkurenčního boje proti slevám na příkladu společnosti L Oreal

Název práce: Věrnostní programy jako nástroj konkurenčního boje proti slevám na příkladu společnosti L Oreal
Autor(ka) práce: Ježek, Adam
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Král, Petr
Oponenti práce: Šebová, Petra
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce si klade za cíl optimalizaci a zefektivnění stávajícího věrnostního programu L'Oréal Paris. Teoretická část pojednává o historii, trendech a budoucnosti věrnostních programů a obsahuje unikátní dělení těchto programů. Praktická část je věnována analýzám a vyhodnocení fungování věrnostního klubu L'Oréal Paris, přičemž jsou formulována doporučení na zlepšení procesu jeho fungování.
Klíčová slova: věrnostní program; věrnostní klub; L'Oréal
Název práce: Loyalty programmes as a tool for competitive fight against price reductions on the example of L'Oréal
Autor(ka) práce: Ježek, Adam
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Král, Petr
Oponenti práce: Šebová, Petra
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diploma thesis is focused on the topic of loaylty programmes. First part deals with the history, trends and future of loyalty programmes in general. Second part is devoted to the loyalty programme of L'Oréal Paris, which was analyzed. Based on carried analysis, proper recommendation were suggested in order to improve the processes and effectivity of the loyalty programme.
Klíčová slova: Loyalty; L'Oréal; loyalty programme

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 4. 10. 2011
Datum podání práce: 15. 5. 2012
Datum obhajoby: 27. 9. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/33060/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: