Analýza spotřebního chování žen internetové generace

Název práce: Analýza spotřebního chování žen internetové generace
Autor(ka) práce: Kopecká, Marie
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Hesková, Marie
Oponenti práce: Harantová, Monika
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce "Analýza spotřebního chování žen internetové generace" popisuje současný stav sociálních médií, přičemž největší pozornost je věnována diskuznímu fóru a jeho schopnosti ovlivnit spotřební chování žen internetového věku. Práce se dále věnuje využití internetového marketingu na sociálních fórech. V praktické části diplomové práce je proveden marketingový výzkum formou dotazníku na největším českém diskuzním serveru pro ženy "Omlazení.cz". Analýzou zjištěných výsledků je určena míra vlivu jednotlivých diskuzí na nákup určitých produktů.
Klíčová slova: Diskuzní fórum; Generace Y; Generace X; Internetový marketing; Sociální media; Spotřební chování
Název práce: Analysis of Consumer Behavior of Women Internet Generation
Autor(ka) práce: Kopecká, Marie
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Hesková, Marie
Oponenti práce: Harantová, Monika
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The theoretical part of this thesis named "The Analysis of Consumer Behavior of Women in the Age of Internet" describes the contemporary state of social media. The greatest attention is devoted to Internet forums and their ability to influence the consumer behavior of women in the era of Internet. The thesis also deals with the use of Internet marketing on these social forums. The practical part of the thesis is focused on the survey centered upon the greatest Czech discussion server for women -- Omlazení.cz and carried out in the form of questionnaires. The results of the survey were analyzed and on their basis the effect of individual discussions on the purchase of certain products was revealed.
Klíčová slova: Generation Y; Generation X; Internet marketing; Discussion forum; Social media; Consumer behavior

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 26. 10. 2011
Datum podání práce: 21. 12. 2012
Datum obhajoby: 9. 1. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/34086/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: