Marketingové aktivity obchodu Ganga

Název práce: Marketingové aktivity obchodu Ganga
Autor(ka) práce: Jarošová, Jana
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Procházková, Markéta
Oponenti práce: Vrančíková, Marie
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se zabývá činnostmi obchodu Ganga, který se zaměřuje na prodej indického oblečení. To přináší velice úzký zákaznický segment. Teoretická část je zaměřena na přiblížení marketingu a marketingového mixu. V praktické části je zhodnocena současná situaceGangy a jejích konkurentů, kteří nabízí obdobný sortiment zboží. Dále je shrnut marketingový mix a jsou navržena zlepšení, která by měla pomoci při získání nových zákazníků a vytvořit dobrý vztah s těmi stávajícími. Všechny návrhy jsou zaměřeny na budování vztahu zákaznic s Gangou a hlavně její majitelkou Veronikou Kobesovou.
Klíčová slova: Marketingové aktivity; Marketingový mix ; Marketing
Název práce: Marketing activities of Ganga shop
Autor(ka) práce: Jarošová, Jana
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Procházková, Markéta
Oponenti práce: Vrančíková, Marie
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis deals with the activities of Ganga shop, which is focused on selling clothes from India. This results in very small costumer segment.The theoretical part is focused on marketing and marketing mix. The practical part of this thesis stressed the current situation of the Ganga and its competitors, who are offering similar products. It continues with summarizing its marketing mix and draws some improvements, which should help to attract new customers and create a good relationship with its current customers. All recommendations are focused on building a relationship between costumers and Ganga, especially with its owner Veronica Kobesová.
Klíčová slova: Marketing; Mmarketing mix; Marketing activities

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 8. 1. 2012
Datum podání práce: 22. 12. 2012
Datum obhajoby: 15. 1. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/35401/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: