Rozšíření produktové řady značky Lucky Strike

Název práce: Rozšíření produktové řady značky Lucky Strike
Autor(ka) práce: Boháč, Radim
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Kadlec, Libor
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Hlavním cílem mé diplomové práce je podrobný rozbor marketingového plánu pro rozšíření produktové řady Lucky Strike na českém tabákovém trhu. V teoretické části se bude detailně zaměřovat na rozbor značky, proces strategického řízení značky a marketingové plánování. Praktická část je věnována positioningu a marketingovému plánu Lucky Strike.
Klíčová slova: marketingový plán; Značka; Lucky Strike; tabákový trh
Název práce: Line extension of Lucky Strike
Autor(ka) práce: Boháč, Radim
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Kadlec, Libor
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this thesis is a detailed analysis of marketing plan for line extension of Lucky Strike on Czech tobacco market. The theoretical part will be focused on the analysis of a brand, proccess of strategic brand management and marketing planning. The practical part is dedicated to positioning and marketing plan of Lucky Strike.
Klíčová slova: Lucky Strike; marketing plan; tobacco market; Brand

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 23. 2. 2012
Datum podání práce: 14. 12. 2012
Datum obhajoby: 16. 1. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/36193/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: