Brand management vybrané značky

Název práce: Brand management vybrané značky
Autor(ka) práce: Csiriková, Kateřina
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Závodná, Zuzana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá identitou a strategickým řízením značky Garnier, která patří do portfolia společnosti L'Oréal. Cílem je ukázat možnosti, jak zvýšit loajalitu zákazníků k této značce. V praktické části je analyzována značka Garnier pomocí určení její identity, marketingového mixu a analýzy SWOT. Na základě toho je vytvořen vlastní výzkum, který má za cíl zjistit image značky Garnier a míru zákaznické loajality. V závěrečné části je výzkum zhodnocen a jsou navrženy změny v řízení značky Garnier.
Klíčová slova: Zákazník; Marketingový mix; Strategické řízení značky; Značka; Loajalita
Název práce: Brand management of the choosen brand
Autor(ka) práce: Csiriková, Kateřina
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Závodná, Zuzana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Thesis deals with identity and brand management of the brand Garnier, which belongs to the company's portfolio of L'Oréal. The aim is to show options, how to improve the loyalty of customers to this brand. In practical part is analysed the Garnier brand by the determination of its identity, marketing mix and SWOT analysis, which is afterwards used as a background for the primary research. The primary research has the goal to find out the image of the brand and the rate of customer's loyalty. In conclusion there are suggested the changes in Garnier's brand management.
Klíčová slova: Customer; Loyalty; Marketing mix; Brand management; Brand

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 22. 3. 2012
Datum podání práce: 14. 12. 2012
Datum obhajoby: 17. 1. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/37084/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: