Budování korporátní značky

Název práce: Budování korporátní značky
Autor(ka) práce: Wisterová, Veronika
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Odehnalová, Jitka
Oponenti práce: Olléová, Michaela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem diplomové práce je monitorovat proces budování značky firmy Starkl zahradník spol. s r. o., následně jej zanalyzovat a navrhnout možná zlepšení. Práce je členěna do čtyř velkých kapitol. První kapitola se zabývá teoretickými aspekty budování korporátní značky. Druhá kapitola monitoruje vývoj korporátní značky Starkl zahradník. Třetí kapitola se věnuje provedenému výzkumu a analýze jeho výsledků. Tento výzkum byl uskutečněn pomocí dotazníkového šetření, které se zaměřovalo na zjištění image a povědomí o značce Starkl zahradník a následné srovnání image s positioningem značky. V poslední kapitole jsou podány návrhy na zlepšení budování korporátní značky Starkl zahradník.
Klíčová slova: korporátní značka; Starkl zahradník; budování značky
Název práce: The corporate brand building
Autor(ka) práce: Wisterová, Veronika
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Odehnalová, Jitka
Oponenti práce: Olléová, Michaela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The target of this master's thesis is to follow the process of corporate brand building of the company Starkl zahradník, to analyse it and to suggest possible improvements. The thesis is divided into four main sections. The first section deals with the theoretical aspects of the corporate brand building. The second section observes the process of brand building of the brand Starkl zahradník. The third section deals with the survey that was carried out and analyse its results. This survey was performed by a questionnaire which was focused on the image and awareness of the corporate brand Starkl zahradník. Then the image was compared with the positioning of this brand. In the last section there are suggested recommendations for improvement of the corporate brand building of the brand Starkl zahradník.
Klíčová slova: corporate brand; brand building; Starkl zahradník

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 13. 10. 2011
Datum podání práce: 31. 12. 2012
Datum obhajoby: 17. 1. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/33490/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: