Uvedení nového výrobku společnosti Jan Becher - Karlovarská Becherovka, a.s. na trh

Název práce: Uvedení nového výrobku společnosti Jan Becher - Karlovarská Becherovka, a.s. na trh
Autor(ka) práce: Krotil, Lukáš
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Kozlová, Taťána
Oponenti práce: Kincl, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zaměřuje na kompletní analýzu společnosti Jan Becher - Karlovarská Becherovka, a.s. v kontextu s historií, současností a budoucím potenciálem. Hlavním cílem je nezávisle analyzovat a zhodnotit současný stav na trhu hořkých a bylinných nápojů, zjistit zda je na trhu prostor a poptávka po novém výrobku. Na základě výsledků z průzkumu trhu navrhnout směr pro společnost Becherovka a jejího majoritního vlastníka Pernod Ricard. Závěrem celé práce bude tvorba marketingového mixu a strategie pro nový produkt.
Klíčová slova: výzkumná sonda; komunikační kampaň; situační analýza; nový produkt
Název práce: Launching a new Product of Jan Becher - Karlovarská Becherovka on the Market
Autor(ka) práce: Krotil, Lukáš
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Kozlová, Taťána
Oponenti práce: Kincl, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This Diploma thesis is focused on the complete analysis of the company Jan Becher - Karlovarská Becherovka, a.s. in the context of the history, present and future potential. The main objective is to independently analyze and assess the current position on the market of bitter herbal drinks, find out where could be a gap and demand for the new product. The aim would be to suggest directions for Becherovka, and its majority owner Pernod Ricard, based on market research. In conclusion, this thesis will introduce the marketing mix and strategy for the new product.
Klíčová slova: new product; communication campaign; market research; situational analysis

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 24. 2. 2011
Datum podání práce: 31. 3. 2012
Datum obhajoby: 16. 1. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/30762/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: