Marketingová strategie strategické podnikatelské jednotky společnosti ABC, s.r.o

Název práce: Marketingová strategie strategické podnikatelské jednotky společnosti ABC, s.r.o
Autor(ka) práce: Kolářová, Eliška
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Kovář, František
Oponenti práce: Pačesný, Vladimír
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce zpracovává návrh marketingové strategie nově vzniklé společnosti, konkrétně její strategické podnikatelské jednotky - prodej přístrojové technologie pro beauty studia, wellness, fitness centra atd. Práce se zaměřuje především na detailní rozpracování situační analýzy.
Klíčová slova: B2B; marketingová strategie; situační analýza
Název práce: Marketing strategy of strategic business unit company Beauty Pro, Ltd
Autor(ka) práce: Kolářová, Eliška
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Kovář, František
Oponenti práce: Pačesný, Vladimír
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diploma thesis process a marketing strategy proposal of newly created company namely its strategic business units - selling beauty and medical devices for esthetic centres, salons, wellness, fitness, etc. This work focuses mainly on detailed elaboration of situational analysis.
Klíčová slova: B2B; situational analysis; marketing strategy

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 26. 10. 2010
Datum podání práce: 21. 12. 2012
Datum obhajoby: 16. 1. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/28431/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: