Analýza strategie hotelu Hilton Prague

Název práce: Analýza strategie hotelu Hilton Prague
Autor(ka) práce: Lišková, Táňa
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Motlová, Ivana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této práce je analýza strategie hotelu Hilton Prague. Po představení společnosti následuje stručná definice marketingu a jeho specifikace v oblasti služeb a cestovního ruchu. Další kapitola se zabývá PEST analýzou České republiky, která determinuje vnější makroprostředí hotelu. Následuje SWOT analýza hotelu Hilton Prague definující jeho interní i externí faktory. V další části je podrobně rozebrán marketingový mix hotelu, jsou popsány jak čtyři základní, tak čtyři doplňující složky marketingového mixu. Následující kapitolou je segmentace trhu a analýza spotřebitele, po níž následuje analýza konkurence. Poslední částí práce je zákaznický průzkum. Ze získaných výsledků jsou vyvozeny závěry a doporučena některá opatření a změny, které by mohly vést ke zlepšení současné situace.
Klíčová slova: hotel; marketingová strategie; cestovní ruch
Název práce: Hotel Hilton Prague - analysis of the strategy
Autor(ka) práce: Lišková, Táňa
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Motlová, Ivana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The goal of this thesis is to analyze the strategy of Hotel Hilton Prague. After introduction of the company there is a brief description of marketing and some specification regarding the service and hotel marketing. In following part I focus on the PEST analysis and SWOT analysis of Hilton Prague. Next chapter is regarding the marketing mix of the hotel, giving a detailed description of all the components.This chapter is followed by market segmentation, customer and competition analysis. Customer research is the last part of this thesis. It is provided with the comments and recommendations for the improvement of the current situation.
Klíčová slova: marketing analysis; tourism; marketing strategy

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 30. 11. 2011
Datum podání práce: 15. 5. 2012
Datum obhajoby: 23. 1. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/34882/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: