Podnikatelský plán internetové firmy

Název práce: Podnikatelský plán internetové firmy
Autor(ka) práce: Zelený, Martin
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Kubálková, Markéta
Oponenti práce: Kubálek, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá podnikatelským plánem internetové firmy. V první části se zaměřuje na teoretický koncept počátku podnikání s důrazem na internetový marketing. Je věnována pozornost všem teoretickým aspektům od charakteristiky podnikatele přes právní formy až po formální věc zpracování podnikatelského plánu. V praktické části je pak rozpracován konkrétní podnikatelský plán firmy zabývající se novým druhem šíření video reklamy pomocí serveru, díky němuž mohou uživatelé vyhrát jimi předem vyhranou cenu. Tento podnikatelský záměr se jeví atraktivní jak zadavatelům reklamy, tak případným uživatelům.
Klíčová slova: Internetové podnikání; Internet; Rozpočtování; Plán; Podnikání; Podnikatelský plán
Název práce: Business plan of an internet company
Autor(ka) práce: Zelený, Martin
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Kubálková, Markéta
Oponenti práce: Kubálek, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This diploma thesis deals with a business plan of an internet company. In the first part its main focus lies in theoretical concepts of business start with an emphasis on online marketing. All theoretical aspects from entrepreneurial characteristics through legal forms of business to formalities of a proper business plan are covered. Specific business plan is then being elaborated upon in the practical part. The company would introduce a new kind of video commercial channel via its server where visitors can win prizes which they first select. By watching the commercial, visitors will be included in a raffle. This business idea seems attractive to both the visitors as well as media buyers.
Klíčová slova: Internet business; Budgeting; Business plan; Plan; Entrepreneurship; Internet

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 29. 2. 2012
Datum podání práce: 1. 1. 2013
Datum obhajoby: 28. 1. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/36391/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: