Význam koučinku v přímém prodeji na příkladu společnosti Southwestern

Název práce: Význam koučinku v přímém prodeji na příkladu společnosti Southwestern
Autor(ka) práce: Charvátová, Veronika
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Křečková Kroupová, Zuzana
Oponenti práce: Dvořák, Josef
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Hlavním cílem této diplomové práce je zkoumání závislosti mezi koučinkem a prodejními výsledky prodejců v průběhu stáže společnosti Southwestern. V teoretické části, na základě dostupné literatury a internetových zdrojů, popisuji pojem koučink a jeho historii. Dále se věnuji modelům koučinku a nástrojům, které koučové ke zvýšení výkonu koučovaných využívají. V závěru teoretické části definuji specifika přímého prodeje a vystihuji význam přímého prodeje v dnešní době. Praktická část je věnována společnosti Southwestern, která využívá přímý prodej k distribuci vzdělávacích produktů. Představuji zde historii společnosti, její produktové portfolio a letní Southwestern Advantage stáž pro studenty vysokých škol. Těžištěm této práce je výzkum, který jsem prováděla v průběhu léta 2012, kdy jsem aplikovala koučink při komunikaci s prodejci, se kterými jsem pracovala. Závěrem práce je propojení teorie s praxí a následná doporučení pro využití koučinku ke zvýšení objemu produkce prodejců společnosti Southwestern.
Klíčová slova: společnost Soutwestern; manažer; koučovací proces; koučink; přímý prodej
Název práce: The Importance of Coaching in the Direct Sales on an Example of the Southwestern Company
Autor(ka) práce: Charvátová, Veronika
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Křečková Kroupová, Zuzana
Oponenti práce: Dvořák, Josef
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The main objective of this thesis is to explore the dependence between coaching and sales results of sales people during the Southwestern Company internship. In the theoretical part, I describe the concept of coaching and its history, on the basis of available literature and internet sources. Further, I devote to coaching models and tools that coaches use for improving the performance of coached people. At the end of the theoretical part, I define the specifics of direct sales and I depict the importance of direct sales nowadays. The practical part is devoted to the Southwestern Company, which uses direct sales to distribute educational products. I introduce the history of the company, its product portfolio and summer Southwestern Advantage Internship for university students. The centre of this thesis is the research, which I did during the summer 2012, when I applied coaching in communication with the sales people I worked with. The conclusion of this thesis is the link between theory and experience and also the following recommendations to apply coaching to increase the volume of production of the Southwestern sales people.
Klíčová slova: coaching; direct sales; coaching process; Southwestern Company; manager

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 8. 3. 2012
Datum podání práce: 17. 12. 2012
Datum obhajoby: 29. 1. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/36723/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: