Marketingová strategie značky Ford na českém trhu

Název práce: Marketingová strategie značky Ford na českém trhu
Autor(ka) práce: Kliská, Veronika
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Burda, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato práce se zabývá marketingovou strategií značky Ford a jejím cílem je její analýza a analýza vnímání této značky na českém trhu. Dále také návrh řešení jejích slabých stránek. První část je zaměřena na teorii jednotlivých složek marketingové strategie. Zabývá se marketingovými koncepcemi, marketingovým plánem, mixem a jednotlivými částmi marketingové komunikace. V druhé části jsou popsány hlavní historické milníky společnosti Ford, její role v České republice a je provedena analýza současného stavu automobilového trhu v České republice. Dále je zde proveden rozbor výsledků několika průzkumů vnímání značky Ford na českém trhu a jsou navržena řešení pro jeho zlepšení. Třetí část analyzuje marketingovou strategii značky a jednotlivé složky marketingového mixu. V závěrečné části je uvedeno několik návrhů pro zlepšení slabých stránek marketingové strategie této značky.
Klíčová slova: Marketingová strategie; Automobilový průmysl; Marketingová komunikace; Ford; Vnímání značky
Název práce: Marketing strategy of Ford on the Czech market
Autor(ka) práce: Kliská, Veronika
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Burda, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This work deals with the marketing strategy of Ford and its goal is to analyze it and also analyze the perception of the brand on the Czech market. Furthermore it is a proposal of some solutions to improve its weaknesses. The first part focuses on the theory of the individual components of the marketing strategy. It deals with marketing concepts, marketing plan and mix and with different parts of the marketing communication. The second part describes the main historical milestones of the Ford Motor Company, its role in the Czech Republic and the analysis of the current state of the automotive market in the Czech Republic. There are also analyzed the results of several surveys focused on the perception of Ford cars on the Czech market and proposed solutions for its improvement. The third part analyzes the marketing strategy and the individual components of marketing mix. The final section contains several suggestions for improving the weaknesses of the marketing strategy of this brand.
Klíčová slova: Automotive industry; Brand perception; Marketing communications; Marketing strategy; Ford

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 12. 10. 2011
Datum podání práce: 30. 4. 2012
Datum obhajoby: 29. 1. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/33377/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: