Analýza internetového marketingu a hodnocení jeho úspěšnosti na příkladu automobilové společnosti

Název práce: Analýza internetového marketingu a hodnocení jeho úspěšnosti na příkladu automobilové společnosti
Autor(ka) práce: Rouček, Aleš
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Střížová, Vlasta
Oponenti práce: Galba, Alexander
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
V posledních dvou letech byl nejen český trh s novými vozy značně potlačen světovou ekonomickou krizí. Zejména v této době bylo nezbytné pro přežití využívání všech možných nástrojů, které mohly napomoci udržení prodeje. Tato diplomová práce si klade za cíl kompletně zmapovat stále se rozvíjející internetový marketing, a to jak z pohledu samotné tvorby kampaní, teorie reklamy na internetu, tak praktických zkušeností, které byly a v průběhu psaní práce ještě budou reálně ozkoušeny a vyhodnoceny. Součástí práce bude analýza jednotlivých konkurenčních kampaní a vyhodnocení jejich úspěšnosti, na základě čehož se dostaneme ke srovnání teoretické a reálné roviny účinnosti kampaní.
Klíčová slova: internet; automobil; marketing
Název práce: Internet marketing in automobile company
Autor(ka) práce: Rouček, Aleš
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Střížová, Vlasta
Oponenti práce: Galba, Alexander
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Last two years was not only the Czech new cars market greatly suppressed by the global economic crisis. Especially in this time was necessary for the survival advantage using all the possible tools that could help sustain sales. This thesis aims to completely map the ever-evolving internet marketing, both in terms of actual campaigns, internet advertising theory and practical experience in the course of writing the work yet to be tried and evaluated realistically. The work will analyze the various competing campaigns and evaluate their success on which we get to the comparison of theoretical and real effective campaign plane.
Klíčová slova: car; marketing; internet

Informace o studiu

Studijní program / obor: Aplikovaná informatika/Informační management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta informatiky a statistiky
Katedra: Katedra systémové analýzy

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 25. 5. 2011
Datum podání práce: 5. 12. 2011
Datum obhajoby: 29. 1. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/32158/podrobnosti

Soubory ke stažení

Hlavní práce
Neveřejný soubor
Stáhnout
Oponentura
Neveřejný soubor
Stáhnout
Hodnocení vedoucího
Neveřejný soubor
Stáhnout
    Poslední aktualizace: