Modelování zákaznické spokojenosti a loajality

Název práce: Modelování zákaznické spokojenosti a loajality
Autor(ka) práce: Venzl, Martin
Typ práce: Disertační práce
Vedoucí práce: Uhrová, Inka
Oponenti práce: Nováček, Jan; Koudelka, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato práce má za cíl identifikovat klíčové determinanty zákaznické spokojenosti a loajality na trhu mobilních telekomunikací a navrhnout integrovaný systém pro měření, modelování a počítačové simulování procesu tvorby zákaznické spokojenosti. Koncepčním rámcem této práce a zvoleného přístupu je systémová dynamika a systémové myšlení, které umožňuje plně využít znalostí procesu tvorby spokojenosti a loajality a skrz dynamiku vazeb a zpětnovazebních smyček přiblížit model reálnému prostředí trhu. Jednotlivé vazby dynamického modelu jsou statisticky testované a potvrzené na skutečných datech mobilního operátora T-Mobile.
Klíčová slova: SEM; mobilní telekomunikace; kvalita služeb; očekávání; modelování; loajalita; zákaznická spokojenost

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Doktorský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ph.D.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra podnikové ekonomiky

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 19. 6. 2007
Datum podání práce: 19. 6. 2007
Datum obhajoby: 28. 6. 2007
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/6221/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: