Reklamní kampaň společnosti Telefónica O2

Název práce: Reklamní kampaň společnosti Telefónica O2
Autor(ka) práce: Zavázalová, Kateřina
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Bursíková, Marcela
Oponenti práce: Vyhlídalová, Jana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce analyzuje průběh přípravy reklamní kampaně společnosti Telefónica O2 a poskytuje náměty a doporučení zaměstnancům oddělení marketingové komunikace, vedoucí ke zefektivnění jejich práce. Teoretická část obsahuje doporučené postupy literaturou a praktická část ověřuje, jak to v praxi opravdu funguje. Navíc práce testuje hypotézu, že pouhá změna kreativního zpracování reklamy, bez zesílené intenzity reklamy, má přímý vliv na prodejní výsledky a vnímání nabídky zákazníky.
Klíčová slova: O2; Telefónica; analýza; mobil; reklama; reklamní kampaň

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 19. 6. 2007
Datum podání práce: 19. 6. 2007
Datum obhajoby: 27. 6. 2007
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/6224/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: