Marketing cereálního nápoje Caro

Název práce: Marketing cereálního nápoje Caro
Autor(ka) práce: Pokorná, Anna
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Horová, Olga
Oponenti práce: Řezníková, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá analýzou aktuální situace kategorie cereálních nápojů se zaměřením na značku Caro a provedením marketingového výzkumu orientovaného na vnímání cereálních nápojů a značky ze strany veřejnosti. Na základě zjištění jsou formulovány závěry a doporučení, která značce mohou pomoci k zefektivnění marketingových aktivit. Práce je rozčleněna do dvou celků. První celek se zaměřuje na teoretická a metodologická východiska, jako jsou marketing a jeho specifika v potravinářství, marketingové prostředí, marketingový mix a marketingový výzkum. Druhý celek je orientován na marketing značky Caro, kategorii cereálních nápojů na trhu, analýzu aktuální situace na straně nabídky a marketingový výzkum, který se zaměřuje na vnímání kategorie cereálních nápojů a znalost značek ze strany veřejnosti. Na základě poznatků z provedené analýzy a výsledků realizovaného výzkumu jsou formulována doporučení, která se vztahují k marketingovým aktivitám značky.
Klíčová slova: marketing v potravinářství; kategorie cereálních nápojů; marketingový výzkum
Název práce: Marketing of Caro cereal drink
Autor(ka) práce: Pokorná, Anna
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Horová, Olga
Oponenti práce: Řezníková, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This diploma thesis deals with the analysis of the actual situation of cereal drinks category, focusing on the Caro brand, and uses marketing research oriented to public and their perception to cereal drinks category and Caro brand. Based on this, it formulates results and recommendations that can be useful for potential help in the area of the brand marketing activities. The diploma thesis is divided into two parts. First part focuses on theoretical and methodic fundamentals, such as marketing and its specific characteristics related to the grocery, marketing environment, marketing mix and the concept of marketing research. Second part deals with the Caro brand marketing, cereal drinks category, analysis of the actual offer situation and marketing research, which is focused on the public perception of cereal drinks category and brand awareness. Based on the ascertained results of analysis and marketing research, recommendations are formulated with respect to brand marketing activities.
Klíčová slova: grocery marketing; cereal drinks category; marketing research

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 23. 3. 2012
Datum podání práce: 30. 12. 2012
Datum obhajoby: 30. 1. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/37115/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: