Strategie vybrané české firmy při vstupu na zahraniční trhy

Název práce: Strategie vybrané české firmy při vstupu na zahraniční trhy
Autor(ka) práce: Míček, Martin
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Sato, Alexej
Oponenti práce: Zemanová, Kateřina
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce analyzuje vstup malé české společnosti na zahraniční trhy. Popisuje vliv globalizace a internacionalizace na mezinárodní obchod a důvody pro zapojení firem do mezinárodní dělby práce. Obsahuje zásady a kroky k vytvoření mezinárodniho marketingoveho plánu a exportní strategie. Práce také analyzuje postavení společnosti na trhu a zahrnuje její SWOT analýzu. V závěru jsou firmě doporučeny některé konkurenční strategie v mezinárodním podnikání.
Klíčová slova: obchodní operace; marketingová strategie; mezinárodní marketing; mezinárodní obchod

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 19. 6. 2007
Datum podání práce: 19. 6. 2007
Datum obhajoby: 28. 8. 2007
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/6225/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: