Analýza marketingové komunikace a strategie Fitness Contours

Název práce: Analysis of the marketing communications and strategy of Contours fitness
Autor(ka) práce: Merta, Jonáš
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Horová, Olga
Oponenti práce: Hochman, Jiří
Jazyk práce: English
Abstrakt:
The thesis analyzes marketing communication of Contours fitness by using theoretical background. The aim of the thesis is theoretical description and analysis of communication tools. Based on situational analysis the thesis evaluates the effectivness of communication mix and suggest measures to its optimalization. The outcome of the thesis is theoretical description of communication mix of the company, newly established communication objectives and analysis of communication tools with emphasis on communication effectivness.
Klíčová slova: Marketing communications; situation analysis; measuring communication effectiveness; service marketing mix
Název práce: Analýza marketingové komunikace a strategie Fitness Contours
Autor(ka) práce: Merta, Jonáš
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Horová, Olga
Oponenti práce: Hochman, Jiří
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Diplomová práce analyzuje za využití teoretických poznatků marketingovou komunikaci mikropodniku fitness Contours. Cílem práce je popis a analýza jednotlivých komunikačních nástrojů pohledem marketingové teorie. Na základě situačních analýz práce hodnotí efektivitu komunikačního mixu a navrhuje možná opatření vhodná pro jeho optimalizaci. Výstupem práce je důkladně popsaný komunikační mix zkoumané společnosti, nově stanovené cíle komunikace a podrobná analýza jednotlivých komunikačních nástrojů s důrazem na zkoumání jejich efektivity ve vztahu k vytyčeným cílům.
Klíčová slova: marketingový mix služeb; situační analýzy; Marketingové komunikace; měření efektivity komunikace

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 27. 6. 2012
Datum podání práce: 20. 12. 2012
Datum obhajoby: 31. 1. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/38295/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: