Analýza finančních a nefinančních faktorů úspěšnosti podniku

Název práce: Analýza finančních a nefinančních faktorů úspěšnosti podniku
Autor(ka) práce: Mayer, David
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Neumaierová, Inka
Oponenti práce: Beran, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato diplomová práce je zaměřena na analýzu finančních a nefinančních faktorů úspěšnosti podniku. Konkrétně práce pojednává o telekomunikačním trhu v České Republice a srovnání těchto faktorů bude zaměřeno na společnost Telefónica Czech Republic. Na jedné straně jsou představeny příčinné souvislosti a základní kauzální vztah vybraných finančních ukazatelů, které vycházejí z tradiční finanční analýzy. Na druhé straně jsou vymezeny základní nefinanční ukazatele, které jsou opět zasazeny do souvislostí. Jako reprezentativní ukazatele jsou vybrány index zákaznické spokojenosti, míra odchodu nebo průměrná útrata zákazníků. Všechny tyto ukazatele jsou v rámci telekomunikačních společností velmi důležité a poskytují informace o úspěších či neúspěších podniku. V závěru práce jsou hledány závislosti napříč finančními a nefinančními ukazateli a jejich možné souvislosti.
Klíčová slova: zákazník; závislost; finanční ukazatel; nefinanční ukazatel
Název práce: Analysis of the Financial and Nonfinancial Factors of Business Success
Autor(ka) práce: Mayer, David
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Neumaierová, Inka
Oponenti práce: Beran, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis is focused on the analysis of the financial and nonfinancial factors of business success. Particular focus is on the telecommunications market in the Czech Republic and the comparison of these factors is focused on Telefónica Czech Republic. On the one hand there are introduced main causation of chosen financial numbers and indexes, which are well-known from traditional financial analysis. On the other hand there are defined basic nonfinancial numbers and indexes with their causation. As representatives are chosen customer satisfaction index, churn rate and average revenue per user. All of these indexes are very important within telecommunication companies, because they can give information about the successes of companies. In conclusion there are shown possible dependences across financial and nonfinancial indexes.
Klíčová slova: customer; nonfinancial factor; dependence; financial factor

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra podnikové ekonomiky

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 29. 5. 2012
Datum podání práce: 15. 12. 2012
Datum obhajoby: 30. 1. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/37807/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: