Strategický marketingový plán začínající společnosti

Název práce: Strategický marketingový plán začínající společnosti
Autor(ka) práce: Třesohlavý, Karel
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Skokanová, Dagmar
Oponenti práce: Pešek, Ondřej
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této diplomové práce je aplikace principů strategického marketingového plánování na konkrétní připravovaný podnikatelský záměr. V první části práce je popsána problematika marketingového plánování s využitím odborné literatury. Na ni pak navazuje praktická část, ve které jsou principy marketingového plánování aplikovány na specifický podnikatelský záměr. Výsledkem práce je ucelený marketingový plán zahrnující všechny důležité oblasti, které jsou pro začínající společnost nezbytné. Charakterizuji v něm trh, na který má společnost vstoupit. Na základě těchto informací jsou stanovené cíle a strategické záměry společnosti. Je provedena segmentace potenciálních zákazníků a určeny strategické a taktické záměry pro prvky marketingového mixu. V závěru práce je sestaven akční plán a rozpočet. Tato práce dokazuje, že podnikatelský záměr je realizovatelný a má potenciál stát se úspěšným subjektem na daném trhu.
Klíčová slova: Akční plán; Segmentace trhu; Situační analýza; Marketingový plán; Strategický marketing
Název práce: Strategic Marketing Plan for a Starting Company
Autor(ka) práce: Třesohlavý, Karel
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Skokanová, Dagmar
Oponenti práce: Pešek, Ondřej
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this Master's Thesis is the application of principles of strategic marketing planning for specific business plan. Marketing planning is described in the first part of this thesis based on literature sources. It is followed by a practical part, in which the principles of marketing planning are applied for a specific business plan. Result of this thesis is a comprehensive marketing plan covering all the important areas that are necessary for a start-up company. The market, which the company will enter, is characterized. Based on this information, objectives and strategic plans of the company are set. Segmentation of potential customers is determined and strategic and tactic tools are set. In the final part of this thesis an action plan and budget is drawn up. This thesis demonstrates that the business plan is feasible and the company has the potential to become a successful player in the market.
Klíčová slova: Action plan; Market segmentation; Situation analysis; Marketing plan; Strategic marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 15. 6. 2012
Datum podání práce: 15. 12. 2012
Datum obhajoby: 6. 2. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/38525/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: