Faktory ovlivňující poptávku internetového obchodu

Název práce: Faktory ovlivňující poptávku internetového obchodu
Autor(ka) práce: Novák, Tomáš
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Adámek, Petr
Oponenti práce: Zelený, Lubomír
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce analyzuje faktory ovlivňující poptávku konkrétního internetového obchodu, kterého je autor diplomové práce majitelem. Teoretická část diplomová práce vychází ze soudobé teorie vztahující se obecně k pojmu "poptávka". Praktická část diplomové práce analyzuje jednotlivé faktory ovlivňující poptávku nejen z pohledu sumarizace výsledků ve sledovaném období, ale i návrhů strategií při řízení internetového obchodu. Primárním cílem diplomové práce je definování klíčových faktorů ovlivňujících poptávku po sortimentu internetového obchodu www.armaturynovak.cz, sekundárním cílem je analýza zvoleného klíčového ukazatele v podobě hodnot dosažené návštěvnosti internetového obchodu a na to navazujících proměnných.
Klíčová slova: návštěvnost; internetový obchod; promoční nástroje; poptávka
Název práce: Factors effecting demand in an E-shop
Autor(ka) práce: Novák, Tomáš
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Adámek, Petr
Oponenti práce: Zelený, Lubomír
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis analyzes the factors effecting demand in a particular e-shop, which is the author of the thesis owns. The theoretical part of the thesis is based on contemporary theories relating generally to the concept of "demand". The practical part of the thesis analyzes the factors affecting demand, not only in terms of summarizing the results of the reporting period but as draft strategies in managing e-shop. The primary objective of this thesis is to define the key factors effecting demand for our products in e-shop www.armaturynovak.cz, the secondary objective is the analysis of the main indicators in the form of e-commerce attendance and related variables.
Klíčová slova: e-shop; attendance; promotion tools; demand

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra mikroekonomie

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 2. 7. 2012
Datum podání práce: 10. 10. 2012
Datum obhajoby: 5. 2. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/38371/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: