Marketingový plán společnosti PHYTO CZ, s.r.o

Název práce: Marketingový plán společnosti PHYTO CZ, s.r.o
Autor(ka) práce: Začal, Libor
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Horová, Olga
Oponenti práce: Tomek, Václav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem diplomové práce je vytvoření marketingového plánu v konkrétní společnosti. První část práce obsahuje kapitoly, které zachycují teoretická východiska potřebná pro sestavení marketingového plánu. Praktická část se zabývá společností Phyto CZ, s.r.o., která působí v oblasti výroby a prodeje doplňků stravy. Jsou zde obsaženy jednotlivé kroky potřebné pro sestavení marketingového plánu. Především je zde analyzován marketingový mix společnosti, vybrané prvky situační analýzy a informace jsou doplněny výsledky vlastního dotazníkového šetření. Následně je společnosti doporučen soubor cílů pro budoucí období a návrh konkrétních marketingových postupů, které by mohly vést k jejich dosažení.
Klíčová slova: marketingový plán; marketingový mix; marketingová strategie; doplňky stravy; Phyto CZ; SWOT analýza
Název práce: Marketing plan of the Phyto CZ, Ltd. Company
Autor(ka) práce: Začal, Libor
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Horová, Olga
Oponenti práce: Tomek, Václav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The Goal of the Master's thesis is to create a marketing plan for a specific company. The first part contains chapters that capture the theoretical foundations needed to build a marketing plan. The practical part deals with the Phyto CZ, Ltd. Company which operates in the production and sale of food supplements. It contains the steps needed to develop a marketing plan. First, the company's marketing mix a selected elements of situational analysis are analysed, with the results of a questionnaire survey added. Subsequently, the company is recommended a set of objectives for the future, including a proposal of specific marketing procedures which could lead to their achievement.
Klíčová slova: food supplements; Phyto CZ; SWOT analysys; marketing mix; marketing strategy; marketing plan

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 26. 10. 2011
Datum podání práce: 31. 12. 2012
Datum obhajoby: 6. 2. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/34011/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: