Personální marketing

Název práce: Personální marketing
Autor(ka) práce: Loudín, Tomáš
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Dvořáková, Zuzana
Oponenti práce: Kleibl, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce "Personální marketing" se zabývá problematikou použití marketingového přístupu v řízení lidských zdrojů. Cílem teoretické části je popsat roli a rostoucí význam personálního marketingu v řízení lidských zdrojů. V praktické části jsou představeny všechny společnosti z Velké čtyřky včetně popisu jejich aktivit vzhledem k personálnímu marketingu. Součástí práce je průzkum postojů a očekávání účastníků na pracovním trhu za pomoci dotazníku. Výsledky průzkumu jsou dále analyzovány z pohledu studentů a absolventů vysokých škol, jakožto cílové skupiny pro společnosti Velké čtyřky. Na základě analýzy postojů studentů a absolventů jsou navrhnuta doporučení pro personální marketing společností Velké čtyřky.
Klíčová slova: Personální marketing; Získávání zaměstnanců; Preference na pracovním trhu
Název práce: Personnel marketing
Autor(ka) práce: Loudín, Tomáš
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Dvořáková, Zuzana
Oponenti práce: Kleibl, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Thesis "Personnel marketing" deals with the use of marketing approach in the management of human resources. The theoretical part is describing the role and growing importance of personnel marketing in the management of human resources. The practical part introduces all of the Big Four companies, including a description of their activities in the personnel marketing. Part of this work is formed by a survey of the attitudes and expectations of participants of the labour market in the form of a questionnaire. The survey results are analyzed from the perspective of students and graduates, as the target group of the Big Four as employers. Based on the analysis of attitudes of students and graduates recommendations for personnel marketing of the Big Four companies are suggested.
Klíčová slova: Preference in the labour market ; Personnel marketing; Recruitment

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra personalistiky

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 5. 5. 2011
Datum podání práce: 14. 12. 2012
Datum obhajoby: 5. 2. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/25786/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: