Analýza a návrh řešení specifického CRM pro vybranou společnost

Název práce: Analýza a návrh řešení specifického CRM pro vybranou společnost
Autor(ka) práce: Golík, Martin
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Pour, Jan
Oponenti práce: Korábik, Miroslav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce popisuje průběh projektu implementace CRM nástroje od projektového záměru po výběr vhodného řešení. Projekt je zpracováván ve spolupráci s konkrétní společností. Hlavním cílem práce je návrh řešení softwarového nástroje pro správu vztahů s obchodními partnery velkoobchodu této společnosti, efektivnější řízení a kontrola obchodních zástupců. Konečný návrh řešení je výsledkem konzultací s managementem podniku, obchodními zástupci podniku a obchodními zástupci CRM dodavatelů. Přínosem této diplomové práce je návrh CRM nástroje, který umožní nápravu problémového stavu a splnění požadavků. Přínosem je také zdokumentovaná vstupní analýza a postup výběru nástroje ve společnosti zabývající se velkoobchodem. Práce tak může být využita jako podklad pro výběr CRM i v jiných podnicích zabývajících se velkoobchodem. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část práce obsahuje znalosti týkající se CRM nástrojů. Praktická část, která v textu převažuje, se skládá z projektového záměru, vstupní analýzy, analýzy trhu CRM a analýzy konkrétních CRM nástrojů.
Klíčová slova: velkoobchod; řízení; analýza; CRM; IS/ICT; SaaS
Název práce: Analysis and solution proposition of a specific CRM for selected company
Autor(ka) práce: Golík, Martin
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Pour, Jan
Oponenti práce: Korábik, Miroslav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The diploma thesis describes the process of CRM tool implementation project from project plan to the selection of an appropriate solution. The project is a result of cooperation with specific company. The main goal is to offer a solution of a software tool for managing relationship with business partners of company wholesale, more effective managing and controlling of wholesale representatives. The final solution is a result of consultations with company management, company wholesale representatives and representatives of CRM vendors. The benefit of this thesis is a solution of CRM tool, which is capable to solve actual problems and fulfill company requirements. The benefit is also a documented initial analysis and a process of selecting CRM tool in wholesale company. So the thesis could be used as basis for selection of CRM tool in other wholesale companies. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part enlightens the topic of CRM. The practical part, which prevails in the text, consists of a project plan initial analysis, CRM market analysis and analysis of specific CRM tools.
Klíčová slova: management; SaaS; wholesale; analysis; IS/ICT; CRM

Informace o studiu

Studijní program / obor: Aplikovaná informatika/Informační systémy a technologie
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta informatiky a statistiky
Katedra: Katedra informačních technologií

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 17. 7. 2011
Datum podání práce: 15. 12. 2011
Datum obhajoby: 7. 2. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/32622/podrobnosti

Soubory ke stažení

Hlavní práce
Neveřejný soubor
Stáhnout
    Poslední aktualizace: