Volební strategie, politický marketing a marketingový výzkum na příkladu 2. kola přímé volby prezidenta ČR 2013

Název práce: Volební strategie, politický marketing a marketingový výzkum na příkladu 2. kola přímé volby prezidenta ČR 2013
Autor(ka) práce: Mirzajev, Tomáš
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Říha, David
Oponenti práce: Koudelka, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce analyzuje politický marketing a volební strategie kandidátů 2. kola přímé volby prezidenta ČR 2013. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřena na bližší kontext pojmů politický marketing, volební strategie a marketingový výzkum. Praktická část se touto problematikou zabývá na příkladu 2. kola přímé volby, kde kromě veřejně dostupných zdrojů čerpá i ze dvou autorových průzkumů veřejného mínění. Cílem práce je analyzovat volební strategie a politický marketing obou kandidátů 2. kola a s využitím technik marketingového výzkumu nahlédnout blíže k faktickým souvislostem této události.
Klíčová slova: Karel Schwarzenberg; modely politického marketingu; volební strategie; Miloš Zeman; politický marketing; přímá volba; prezident; volební průzkumy; politické kampaně; marketingový výzkum
Název práce: Electoral strategies, political marketing and marketing research - The Czech 2nd round direct presidential election 2013 case
Autor(ka) práce: Mirzajev, Tomáš
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Říha, David
Oponenti práce: Koudelka, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This paper analyzes how the political marketing and electoral strategies were used by Czech 2nd round direct presidential election 2013 candidates. Paper is divided into theoretical and practical part. The theoretical part is mainly focused on the context of political marketing, electoral strategy and marketing research. The practical part describes these terms on the example of 2nd round direct presidential election case. In addition to public sources, author also used two own public opinion researches. The main goal of the paper is to analyze the electoral and political marketing strategies of the both 2nd round candidates and using the techniques of marketing research get closer to the factual context of the event.
Klíčová slova: public opinion research; direct election; Miloš Zeman; Karel Schwarzenberg; political marketing models; president; marketing research; electoral campaigns; electoral strategies; political marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 20. 2. 2013
Datum podání práce: 25. 4. 2013
Datum obhajoby: 21. 5. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/41485/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: