Marketingová analýza úspěšnosti projektu ZaNázory.cz

Název práce: Marketingová analýza úspěšnosti projektu ZaNázory.cz
Autor(ka) práce: Pohan, Lukáš
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Pešek, Ondřej
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce se zabývá projektem ZaNázory.cz a analyzuje jak jeho jednotlivé prvky, tak také jeho úspěch a cílovou skupinu. Analýza prvků projektu vychází ze zkušeností při procesu přípravy a tvorby tohoto projektu. Dále se práce zabývá zhodnocením úspěšnosti projektu v současnosti a jeho výhledem do budoucna a porovnává očekávanou cílovou skupinu projektu s realitou.
Klíčová slova: Vizuál; Projekt ZaNázory.cz; Webová stránka; Cílová skupina
Název práce: Marketing analysis of the ZaNázory.cz project
Autor(ka) práce: Pohan, Lukáš
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Pešek, Ondřej
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The bachelor thesis analyses the ZaNázory.cz project, its various parts and its success as well as its target audience. The analysis of the project is based on experience from the making of this project. Other field of interest of this thesis is to evaluate the success of this project in present and its future forecasts and compares the estimated target audience with real target audience at present.
Klíčová slova: Visual; ZaNázory.cz; Web page; Target audience

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 26. 9. 2012
Datum podání práce: 18. 4. 2013
Datum obhajoby: 21. 5. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/38917/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: