Firemní kultura německé firmy Bosch Diesel.cz

Název práce: Firemní kultura německé firmy Bosch Diesel.cz
Autor(ka) práce: Dubová, Zuzana
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Neuwirthová, Magda
Oponenti práce: Kopecký, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato práce se zabývá otázkou firemní kultury, a to jak po stránce teoretické, tak i po stránce praktické. V teoretické části jsou definovány pojmy kultura, národní kultura, firemní kultura, firemní image, identita a etika. Práce zkoumá vliv působení více národních kultur v rámci jedné mezinárodní společnosti a analyzuje hlavní rozdíly české a německé kultury a podnikatelského prostředí. Praktická část práce je zaměřena na firemní kulturu německé společnosti Bosch Diesel působící v České republice. Analyzuje jednotlivé prvky firemní kultury, např. rozvoj a motivaci zaměstnanců, hodnoty společnosti, interní komunikaci, či společenskou odpovědnost. Závěrečné dotazníkové šetření zkoumá, jak je implementovaná firemní kultura vnímána zaměstnanci společnosti.
Klíčová slova: Bosch; mezinárodní společnost; firemní kultura; kultura
Název práce: Corporate culture of german company Bosch Diesel.cz
Autor(ka) práce: Dubová, Zuzana
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Neuwirthová, Magda
Oponenti práce: Kopecký, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis deals with the issue of corporate culture from both practical and theoretical point of view. In the theoretical part of the thesis are defined terms such as culture, national culture, corporate culture, corporate image, identity and ethic. The thesis studies impact of encouter of more national cultures on the corporate culture of global compenies and analyses the main differences between czech and german culture and entrepreneurial environment. The practical part focuses specifically on the corporate culture of the german company Bosch Diesel which operates in the Czech republic. This part analyses separate elements of the corporate culture such as development and motivation of employees, internal communication or social responsibility. The questionnaire at the end of the thesis analyses, how is the implemented corporate culture evaluated by the personnel of the company.
Klíčová slova: culture; corporate culture; Bosch; global company

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 25. 9. 2012
Datum podání práce: 15. 4. 2013
Datum obhajoby: 21. 5. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/38833/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: