Analýza obchodní strategie OP Papírna, s.r.o. na domácím a zahraničních trzích

Název práce: Analýza obchodní strategie OP Papírna, s.r.o. na domácím a zahraničních trzích
Autor(ka) práce: Petrmann, David
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Zamykalová, Miroslava
Oponenti práce: Šanovec, Libor
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce se zabývá obchodní a marketingovou strategií společnosti OP Papírna, s.r.o. Olšany zaměřující se na výrobu tenkých tiskových papírků aplikujících se jako příbalové letáky ve farmaceutickém průmyslu na domácím a zahraničních trzích. Autor práce popisuje vznik značkového papíru OP, jeho úspěch a využitelnost v praxi a sestavil marketingový mix společnosti. Autor dále sestavil SWOT analýzu, která zjistila současný stav společnosti, na jejímž základě navrhuje doporučení pro zlepšení její pozice.
Klíčová slova: obchodní a marketingová strategie; značkový papír OP; tenké tiskové papírky; SWOT analýza; marketingový mix
Název práce: The analysis of OP Papírna´s Olšany, s.r.o. business strategy at internal and foreign markets
Autor(ka) práce: Petrmann, David
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Zamykalová, Miroslava
Oponenti práce: Šanovec, Libor
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis deals with the analysis of OP Papírna's Olšany, s.r.o. business and marketing strategy, producing thinprint paper which is aplicated as patient information leaflet at pharmaceutical industry for both the Czech and foreign markets. Author of the thesis describes creation of the OP brand, it's sucess, aplication and creates marketing mix of the company. Author also formed SWOT analysis of the company which found out current condition of the company. In that case puts forward recommendations which can lead to an improvement of the company's position.
Klíčová slova: SWOT analysis; marketing mix; OP brand; thinprint paper; business and marketing strategy

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 11. 6. 2012
Datum podání práce: 30. 4. 2013
Datum obhajoby: 21. 5. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/37948/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: