Podpora prodeje na Internetu se zaměřením na věrnostní programy

Název práce: Podpora prodeje na Internetu se zaměřením na věrnostní programy
Autor(ka) práce: Pelikánová, Iva
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Sedláček, Jiří
Oponenti práce: Průša, Přemysl
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce se zabývá marketingovým nástrojem podporou prodeje na Internetu, jehož oblíbenost v posledních letech stoupá. Největší část práce je věnována věrnostním programům. Cílem práce je zhodnotit, zda je Internet vhodným prostředkem pro podporu prodeje. Dále rozebrat jednotlivé formy podpory prodeje, demonstrovat je na příkladech z praxe, zhodnotit míru jejich využívání a jejich potenciál. Blíže se zaměřím na rozbor věrnostních programů, jejich trendy v prostředí Internetu a zhodnocení úspěšnosti konkrétních programů firem působících na Internetu i mimo něj. Představím také cíle a předpoklady úspěchu věrnostních programů. Jako další dílčí cíl jsem si vybrala analýzu otevřeného věrnostního programu Sphere card. Na základě této analýzy zhodnotím jeho silné a slabé stránky a případně představím návrh na zlepšení.
Klíčová slova: marketing; internet; e-komerce; věrnostní programy; podpora prodeje
Název práce: Sales support on the Internet focused on loyalty programs
Autor(ka) práce: Pelikánová, Iva
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Sedláček, Jiří
Oponenti práce: Průša, Přemysl
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bachelor's thesis deals with the marketing instrument "sales support on the Internet", which popularity has significantly risen in last few years. The major part of the thesis is focused on loyalty programs. The aim is to assess whether the Internet is appropriate tool for sales support. Additonal goals are: to analyze the various forms of sales promotion, to demonstrate it on practical examples, to assess the extent of their use and to consider their potential. Closer analysis will focus on loyalty programs, their trends in Internet network and evaluation of specific companies program's effectiveness, whether they operate on the Internet or not. I will also introduce aims and assumptions of success of loyalty programs. For the partial objective I chose analysis of open loyalty program Sphere card. Based on this analysis, I will evaluate its strengths and weaknesses and possibly give suggestion for improvement.
Klíčová slova: loyalty programs; marketing; sales support; e-commerce; internet

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 29. 8. 2012
Datum podání práce: 10. 5. 2013
Datum obhajoby: 22. 5. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/38500/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: