Marketing franchisingového řetězce Švejk restaurant

Název práce: Marketing franchisingového řetězce Švejk restaurant
Autor(ka) práce: Sochor, Radovan
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Filipová, Vladimíra
Oponenti práce: Turnerová, Lenka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingem franchisingového řetězce Švejk restaurant. Cílem této práce je analýza konceptu Švejk restaurant z teoretického i praktického hlediska. První kapitola se zabývá obecnými znalostmi o franchisingu. Druhá kapitola je zaměřena na základní teoretické znalosti marketingu. Ve třetí kapitole popisuji základní charakteristiky konceptu Švejk restaurant. Čtvrtá kapitola se pak zabývá marketingovými aktivitami konceptu. Pátá kapitola je zaměřena na vlastní průzkum. Poslední kapitola je výslednou částí práce, kde je navržen marketingový plán konceptu.
Klíčová slova: Marketing; Franchising; Švejk
Název práce: Marketing of franchising concept Švejk restaurant
Autor(ka) práce: Sochor, Radovan
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Filipová, Vladimíra
Oponenti práce: Turnerová, Lenka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis deals with marketing franchising chain Švejk restaurant. The aim of this work is to analyze the concept of Švejk restaurant from a theoretical and practical perspective. The first chapter covers the general knowledge about franchising. The second chapter focuses on the basic theoretical knowledge of marketing. The third chapter describes the basic characteristics of the concept Švejk restaurant. The fourth chapter deals with the concept of marketing activities. The fifth chapter is focused on the research. The last chapter is the final part of the work where is designed marketing plan concept.
Klíčová slova: Franchising; Marketing; Švejk

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 8. 8. 2012
Datum podání práce: 30. 6. 2013
Datum obhajoby: 22. 5. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/38451/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: