Specifika marketingové komunikace v Německu a Švýcarsku zaměřené na veletrhy

Název práce: Specifika marketingové komunikace v Německu a Švýcarsku zaměřené na veletrhy
Autor(ka) práce: Janda, Tomáš
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Král, Petr
Oponenti práce: Exnerová, Kamila
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem bakalářské práce je popsat a analyzovat specifika veletržního průmyslu v Německu a Švýcarsku. Dále zjistit efektivitu a perspektivu veletrhů. Práce je rozdělena do šesti kapitol. První kapitola vymezuje veletrhy jako nástroj marketingové komunikace. Druhá kapitola se věnuje opodstatnění veletrhů ve smyslu stručného popsání historie, typů veletrhů a jednotlivých pohledů vystavovatelů a návštěvníků. Třetí kapitola popisuje koncept veletrhu ze strany organizátora i vystavovatele. Cílem čtvrté a páté kapitoly je popis německého a švýcarského veletržního průmyslu. Poslední šestá kapitola je zaměřena na perspektivu veletrhů.
Klíčová slova: marketingová komunikace; veletrhy; marketing; Švýcarsko; Německo
Název práce: Specifics of marketing communication in Germany and Switzerland focused on trade fairs
Autor(ka) práce: Janda, Tomáš
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Král, Petr
Oponenti práce: Exnerová, Kamila
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The objective of the bachelor thesis is to describe and analyze specifics of trade fair industry in Germany and Switzerland. Another aim of is to find out effectiveness and perspective of trade fairs. The thesis is divided into six chapters. The first one defines trade fairs as a marketing tool. The second chapter is focused on historical development and types of trade fairs and description of exhibitors' and visitors' objectives. Third chapter describes a process of organization of a trade fair. Fourth and fifth chapters are focused on an explanation of German and Swiss trade fair industry. The last sixth chapter is dedicated to a prognosis of trade fairs.
Klíčová slova: Switzerland; Germany; trade fairs; marketing; marketing communication

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 29. 6. 2012
Datum podání práce: 15. 5. 2013
Datum obhajoby: 22. 5. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/38341/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: