Mobilní marketing

Název práce: Mobilní marketing
Autor(ka) práce: Gause, Matěj
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Sedláček, Jiří
Oponenti práce: Slaba, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem bakalářské práce Mobilní marketing je jednoznačně nastínit jeho vývoj a proč je tento nový fenomén tak důležitý pro moderní společnosti po celém světě. Práce se nesnaží jen o strohý popis médií mobilního marketingu, ale živě informuje o nejnovějších trendech a novinkáh ze světa mobilních aplikací a her. Na příkladech pak ukazuje nejúspěšnější mobilní aplikace, které zaznamenaly miliardy stažení a na jejich vyjimečných vlastnostech odhaluje velký potenciál mobilního marketingu. Bakalářská práce také jasně popisuje jeho výhody a nevýhody a dokazuje, že je nástrojem, který dokáže přinést firmě jak zisk a slávu, tak i další úspěchy v podobě spokojených a věrných zákazníků. Na rozboru konkrétního mobilního vývojářského studia podává ucelený a detailní pohled do nitra jednoho z největších vývojářských gigantů na mobilní hry. Autor v práci využívá bezmála 10 let svých zkušeností v tomto oboru.
Klíčová slova: mobile games; Electronic Arts; mobilní hry; Ice Age; Google; Apple; Android; Real Racing; Gameloft; EA Mobile; iOS; Modern Combat; mobilní marketing; Zynga; mobile marketing
Název práce: Mobile marketing
Autor(ka) práce: Gause, Matěj
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Sedláček, Jiří
Oponenti práce: Slaba, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The goal of bachelor's thesis on the theme "Mobile marketing" is to outline its development and why is this new phenomen so important for all modern companies around the world. The work is not about simple description of mobile marketing media but it vividly informs about the latest trends and news from the world of mobile apps and games. It presents the most successful mobile apps which registered more than billion downloads and from their unique characteristics it unveils great potential of mobile marketing. The bachelor's thesis also describes its advantages and unadvantages and prove that it is an excellent tool for making a profit and glory as well as other successes connected to satisfied and loyal customers. The work in detail analyzes a real mobile development company which makes mobile games. The author takes an advantage of 10-year experience in the field of mobile marketing.
Klíčová slova: mobile games; Ice Age; Real Racing; mobile marketing; Google; Apple; Android; EA Mobile; iOS; Zynga; Electronic Arts; Gameloft; Modern Combat

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 26. 6. 2012
Datum podání práce: 10. 5. 2013
Datum obhajoby: 22. 5. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/38237/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: